Спрощення доступу до електронних реєстрів дозволить уникнути низки труднощей та невідповідностей при поданні декларацій

У цьому переконаний народний депутат України Геннадій Вацак. Він подав депутатський запит до міністерств цифрової трансформації України та юстиції України щодо необхідності забезпечення взаємодії державних реєстрів для спрощення заповнення декларації майнового стану особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування під час її подання. Про це народний обранець повідомив на власній сторінці у мережі Facebook.

“На сьогодні діяльність електронних реєстрів врегульована 190 нормативними актами, з яких 135 Законів України, через що виникають великі розбіжності в термінології та що зумовлює відсутність єдиних підходів до їх створення та ведення. У результаті – виникають складнощі у поданні декларацій, а відтак і можливі невідповідності наведених там даних”, – зазначає Геннадій Вацак.

Через таку колізію та невідповідність, за його словами, страждають переважно держслужбовці нижчої ланки, сільські голови, секретарі.

«Слова підтверджую фактами: 2270 протоколів складено НАЗК з січня 2020 року! Тому мною подано депутатський запит до міністерств цифрової трансформації України та юстиції України щодо необхідності забезпечення взаємодії державних реєстрів для спрощення заповнення декларації майнового стану особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування під час її подання. Влада має бути для людей, а не проти них», – підкреслив народний депутат.