КОНКУРС благоустрю “Твори Добро – 2025”

  • Положення та умови конкурсу
    ПоказатиСховати

    ПОЛОЖЕННЯ

    про конкурс благоустрою “Твори добро”

    І Загальні положення

    1. Це Положення визначає порядок та умови проведення конкурсу благоустрою на підтримку соціальних ініціатив «Твори добро» (надалі — Конкурс).

    2. Організатором конкурсу є громадська організація «Ми – Вінничани», яка здійснює організаційно-методичне та фінансове забезпечення проведення Конкурсу.

    3. Мета конкурсу — сприяти вирішенню конкретних проблем громад шляхом підтримки місцевих ініціатив в частині розвитку територій/об’єктів/населених пунктів територіальних громад. Також ставиться за мету розвивати компетенції громад з проектного менеджменту, зокрема, підвищувати якість написання проектів та опановування інструментами для залучення додаткових ресурсів.

    4. Географія конкурсу — територіальні громади Вінницької області.

    5. Тематика проектів — може бути різною, однак важливість конкретної проблеми для місцевої громади має бути обґрунтованою. Проект повинен чітко та реалістично зазначати, яким чином він буде спроможним вплинути на вирішення зазначеної проблеми.

    6. Учасники конкурсу — у Конкурсі беруть участь проекти, розроблені та подані громадськими організаціями (в т.ч. ОСББ, будинковими, вуличними, квартальними комітетами)*, ініціативними групами громадян**, сільськими, селищними, міськими радами, комунальними установами та закладами.

    * громадська організація повинна бути зареєстрована на території громади, в якій планується реалізація проекту. Членами громадського об’єднання мають бути лише мешканці відповідної громади.

    ** ініціативна група громадян створюється в кількості не менше 10 осіб та затверджується відповідним протоколом.

    7. Проектні пропозиції підтримуватимуться у напрямах:

    – зовнішнє впорядкування вулиць, площ, набережних і житлових кварталів, місць відпочинку громадян;

    – впорядкування колодязів загального користування, освітлення, озеленення, обводнення тощо;

    – збереження історико-культурної та духовної спадщини;

    – розвиток спортивної та туристичної інфраструктури населених пунктів;

    – заходи екологічного спрямування.

    ІІ Умови конкурсу

    1. Прийом проектних пропозицій відбувається з 1 січня 2025 року до 1 березня 2025 року на сторінці конкурсу на офіційному сайті ГО «Ми – Вінничани».

    2. Потенційні учасники мають заповнити форму реєстрації та завантажити аплікаційну форму проекту (Додаток №1 ), гарантійні листи від партнерів (за наявності) з підписами уповноважених осіб та печатками організацій (окрім ініціативних груп), протокол створення ініціативної групи та перелік осіб, які брали участь у зборах, одним файлом, у форматі *PDF, на сайті ГО «Ми – Вінничани».

    3. Проекти, які подаються на розгляд, повинні реалізуватися у 2025 році.

    4. Результати конкурсу будуть оголошені конкурсною комісією до 25 березня 2025 року.

    5. Фонд Конкурсу становить 3 500 000 грн. Фінансування ініціатив здійснюється на умовах співфінансування. Один учасник може подавати одну i більше проектних заявок.

    6. Співфінансування з боку учасників конкурсу складає:

    – ініціативні групи – не менше 5% від загальної вартості проекту;

    – громадські організації – не менше 10 % від загальної вартості проекту;

    – комунальні установи та заклади – не менше 25 % від загальної вартості проекту.

    7. Частка співфінансування від ГО «Ми – Вінничани» по одному проекту не повинна перевищувати 100 тис.грн (частка співфінансування від ГО «Ми – Вінничани» може бути меншою від величини проектного запиту за результатами його розгляду конкурсною комісією).

    8. Загальна вартість проекту не впливає на його конкурсну оцінку.

    III Критерії оцінки проєктів:

    – Відповідність проекту пріоритетам конкурсу;

    – Наявність співфінансування з боку учасників;

    – Широке залучення громади як активних учасників проекту;

    – Наявність комунікаційної складової в проекті, спроможність поширити інформацію про його результати на широкі кола громадськості;

    – При реалізації проекту передбачено співпрацю з іншими громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування, ініціативними групами, бізнесом та існування чіткого розподілу етапів виконання проекту між партнерами;

    – Практична спрямованість результатів проекту;

    – Реалістичність виконання проекту, наявність чіткого плану його реалізації, визначеність очікуваних результатів, чіткий, зрозумілий бюджет;

    – Наявність об’єктивних індикаторів моніторингу та оцінки ефективності проектної діяльності;

    – Відповідність i спроможність проекту задовільнити реальні потреби громади, надати інноваційні рішення важливих проблем, сталість проекту та вплив на покращення якості життя мешканців громади.

    IV Не розглядатимуться проекти:

    – Від приватних осіб, осередків політичних партій, релігійних організацій, комерційних структур;

    – Проекти, запитувана сума внеску яких перевищує задекларовану в умовах конкурсу;

    – Подані пізніше визначеного терміну;

    – Подані не за спеціально визначеною аплікаційною формою;

    – Поданий неповний перелік документів;

    – Пропущені чи незаповнені блоки аплікаційної форми.

    V Не підтримуватимуться такі витрати:

    – Підтримка поточної діяльності організації;

    – Компенсація на діяльність, яка вже була виконана до початку проекту;

    – Витрати, задекларовані в межах іншого гранту (тобто подвійне фінансування).

    VI Загальні критерії прийнятності витрат:

    Всі витрати мають бути представлені в бюджеті проекту. До бюджету проекту можна включати витрати, які охоплюють такі категорії:

    – безпосередні дії з реалізації проекту: закупівля обладнання, інвентаря, виконання ремонтних робіт та інше;

    – реклама проекту, комунікації, просування, поширення, а також використання результатів проекту (таргетинг сторінки в соцмережах);

    – транспортні витрати;

    – оплата роботи позаштатних фахівців, субпідряду.

    VII Порядок фінансування:

    1. Фінансування комунальних установ, закладів та громадських організацій зі статусом юридичної особи здійснюється на їх відповідний розрахунковий рахунок, відкритий в установі банку. Обов’язковою умовою зарахування коштів є наявність документів, які підтверджують, що на розрахунковому рахунку переможця є кошти у сумі не меншій, ніж сума співфінансування.

    2. Фінансування проектів, поданих ініціативними групами та громадськими організаціями без статусу юридичної особи, здійснюється шляхом перерахування коштів за умовами гранту відповідно рахунків від постачальників товарів, робіт та послуг та інших підтвердних документів, наданих Переможцем. Обов’язковою умовою проведення фінансування є наявність документів, які підтверджують оплату суми співфінансування від переможця (банківські виписки та ін.).

    3. Товари та послуги повинні бути придбані виключно для проекту. Вартість робіт i послуг повинна бути обґрунтованою та відповідати цінам на ринку.

    За додатковою інформацією та консультаціями звертайтесь на e-mail: vinsila2021@gmail.com або за телефоном: 0674322250. Інформацію щодо проекту також можна отримати безпосередньо у керівника територіального осередку ГО у вашій громаді.

  • Проект протоколу створення ініціативної групи (завантажити)
  • Форма бюджету проекту (завантажити)